Pertanyaan Anda ?

Tingginya Allah Muliakan Wanita / Perempuan / Awek/ Gadis Dll

TERHARU TAPI GITULAH REALITINYA

Mesej yg menyentuh hati dari seorang wanita....

■ Saya bekerja 24 jam sehari..
■ Sayalah ibu...
■ Sayalah isteri...

■ Sayalah anak perempuan..
■ Sayalah menantu...
■ Sayalah jam loceng..

■ Sayalah tukang masak...
■ Sayalah pembantu rumah...
■ Sayalah guru...

■ Sayalah pelayan..
■ Sayalah nenek...
■ Sayalah jururawat..

■ Sayalah jurukamera..
■ Sayalah pengawal keselamatan..
■ Sayalah kaunselor..

■ Sayalah selimut...

��saya x ada percutian
��saya x ada cuti sakit

��saya x ada cuti harian
��saya bekerja siang malam
��saya sentiasa 'on call'

Setiap jam saya terima bayaran dengan ayat...
"Apa yg awak buat sepanjang hari haaaaa?"

Dedikasi untuk semua wanita.
Wanita adalah karakter yg paling unik umpama garam ��

Adanya dia tidak diingati. Tiadanya dia menyebabkan segalanya menjadi tawar!!
Hantarkan mesej ini kepada semua wanita tersayang ❤

Post a Comment

0 Comments