Tarikh Pembayaran Yuran Bulanan

Tarikh Pembayaran Yuran Bulanan

TERHARU TAPI GITULAH REALITINYA

Mesej yg menyentuh hati dari seorang wanita....

■ Saya bekerja 24 jam sehari..
■ Sayalah ibu...
■ Sayalah isteri...

■ Sayalah anak perempuan..
■ Sayalah menantu...
■ Sayalah jam loceng..

■ Sayalah tukang masak...
■ Sayalah pembantu rumah...
■ Sayalah guru...

■ Sayalah pelayan..
■ Sayalah nenek...
■ Sayalah jururawat..

■ Sayalah jurukamera..
■ Sayalah pengawal keselamatan..
■ Sayalah kaunselor..

■ Sayalah selimut...

��saya x ada percutian
��saya x ada cuti sakit

��saya x ada cuti harian
��saya bekerja siang malam
��saya sentiasa 'on call'

Setiap jam saya terima bayaran dengan ayat...
"Apa yg awak buat sepanjang hari haaaaa?"

Dedikasi untuk semua wanita.
Wanita adalah karakter yg paling unik umpama garam ��

Adanya dia tidak diingati. Tiadanya dia menyebabkan segalanya menjadi tawar!!
Hantarkan mesej ini kepada semua wanita tersayang ❤

0 Ulasan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Badge

Arkib Blog

Tentang Tabika Perpaduan

Jabatan Perpaduan dan Integrasi nasional ( Seberang Perai tengah, Pulau Pinang )
---------------------------------
01. Info Tabika Perpaduan
---------------------------------

Tabika Perpaduan ( Taman Bimbingan Kanak-kanak ) mula diperkenalkan pada tahun 1976 di bawah Rancangan Perhubungan Masyarakat iaitu sebanyak 25 buah kelas ditubuhkan sebagai projek rintis. Ia diwujudkan di bandar dan pinggir bandar khususnya kawasan yang mempunyai Rukun Tetangga. Tabika Perpaduan dilaksanakan bagi menyediakan pendidikan awal kanak-kanak berumur 4 – 6 tahun bagi membolehkan mereka menghayati nilai-nilai perpaduan, hidup bermasyarakat serta persediaan ke alam persekolahan kelak.

Bacaan Terbaru